miercuri, 6 martie 2013

Parfum de fericire




Parfumul tau ma face sa zbor
Sa ma simt iubit asa cum
Nu am fost iubit niciodata
Privirea ta ma urmareste
Tot timpul zilei
Imi este dor de sarutul tau
De zambetul cristalin ce ma
Intampina in fiecare dimineata

Imieste dor de fiecare moment
Incare tu imi spui  ca ma iubesti
Si faci ca inima mea sa se nasc din nou
Mi-as dorii sa nu ma mai trezesc niciodata
Din visul acesta de iubire ce ma face
Sa traiesc viata la intensitate maxima
Tu esti persoana pentru care as renunta
La tot ce am pentru ca alaturi de tine am totu

Daca cineva mi-ar fi spus ca Iubirea
Este atat de frumoasa nu l-as fi crezut
Pentru ca doar tu ai stiut sa imi arati
Cat de frumos este sa iubesti cu adevarat
Tu esti persoana care mia adus soarele
In viata mea iar fara dragostea ta nemarginita
Inima mea ar fi pustie ca o zii de toamna timpurie
Ramai langa mine si iti promit iubire tot restu vietii tale

Un comentariu:

  1. Imi place ceea ce ai inceput sa scrii de la inceput de an asa :* sunt mai vesele poezile tale...transmit un mesaj mai puternic :) tine-o tot asa :*

    RăspundețiȘtergere