luni, 11 martie 2013

Dans in ploaie


Stropii de ploaie imi ating usor fata
Atingerea lor ma face sa imi amintesc
De vremurile cand invatam sa iubesc
Atunci cand iubirea pentru mine era
Un lucru de care nu auzisem niciodata
Si totul mi-se parea nou frumos si curat
Iti amintesti primul sarut in ploaie?
Simteam ca stropii de ploaie ma fac sa
Zbor iar timpul se oprise inloc

Iubirea este ca o ploaie de vara
Ce te uda pana la piele dar fara
Sa lase urme adanci in suflet
Iubirea este ca un rasarit de soare
In zorii unei zile de primavara
Cand incerci sa te trezesti iar
Razele de soare iti mangaie fata
Dansul in ploaie l-am invatat cu tine
Si tot cu tine am invatat sa iubesc

Fiecare ploaie de vara imi aminteste
De zambetul tau cristalin cu care ador
Sa adorm in fiecare noapte si sa ma trezesc
Zile in sir fara sa ma satur
Ochii tai sunt ca un soare bland dupa o
Ploaie rece de vara ce imi racoreste sufletul
Iar buzele tale sunt atat de dulci incat
Nu este nimic pe lumea aceasta care sa le poata compara
Iubirea mea pentru tine este ca un curcubeu dupa ploaie

2 comentarii: