vineri, 15 martie 2013

As vrea sa stii



As vrea sa stii ca in inima mea
Tu ai un loc pe care nimeni nu-l
Poate avea vreodata inima mea
Se trezeste la viata odata cu
Vederea ochilor tai cristalini
As vrea sa stii ca tu dai si vei da
Mereu sens vietii mele pentru ca doar
Tu esti cea care ma iubit si ma iubeste
Cu adevarat fiecare minut sau secunda
Din viata noastra pentru mine este
Ca o parte din rai

Daca cineva m-ar intreba cum arata viata mea
Eu i-as da un singur raspuns
Viata mea poarta un singur nume
Si acel nume este numele tau inima mea
As vrea sa stii ca nimeni inafara de tine
Nu a reusit sa imi arate ca ce este Iubirea
Iubirea pentru mine este o parte din rai
Iar raiul pentru mine incepe si se termina
Cu tine ingerul meu pazitor
As vrea sa stii ca vreau ca toata viata sa fiu doar al tau
Sa nu lasi pe nimeni vreodata sa intervina intre noi


As vrea sa ne crestem copii impreuna fericiti
Si sa ramanem la fel de indragostiti
Ca si acum pentru ca doar iubirea
Este tot ce poate unii doua suflete
Pentru todeauna doua suflete ce au fost unite
Si vor ramane unite pana la sfarsitul vietii lor
Fiecare secunda petrecuta cu tine este altfel
As vrea sa stii ca astazi te iubesc mai mult
Decat te-am iubit ieri si mult mai mult decat
Te voi iubii maine toata viata te voi iubii
Din ce in ce mai mult Te iubesc pentru ca si tu ma iubesti pe mine

Un comentariu:

  1. Ce poezie frumoasa aceasta, Stefanita! Si ce final cuminte are! Asa trebuie sa fie iubirea, impartasita, altfel apare o crunta suferinta. Iti doresc sa ai norocul sa gasesti dragostea cea mare, caci e un noroc sa o intalnim.

    RăspundețiȘtergere