joi, 14 martie 2013

Ganduri despre viata


De multe ori in viata noastra sunt momente
Cand nu stim pe ce drum sa o luam
Ne este teama de viitor iar trecutul lasa
Urme adanci in viata noastra chiar daca
Noi dorim sa uitam trecutul si sa pastram viitorul
De multe ori alegem sa facem lucruri gandind cu inima
Ca mai tarziu sa ne dam seama ca defapt ce am facut
Este total gresit si ca doar am irosit timpul in
Defavoarea noastra cand puteam sa facem altceva mai bun

Viata ne invata de multe ori ca atunci cand suntem
Istoviti de probleme sa zambim si sa mergem inainte
Dar ce facem atunci cand problemele se inmultesc
Iar noi ajungem sa ne lasam dusi de val fara sa gandim?
De multe ori incercam sa ne mintim ca daca astazi este ploaie
Maine sigur va fii o zii mai buna in viata noastra
Dar niciodata nu ne gandim daca vom mai apuca sa ne bucuram de ziua de maine
Viata este ca o lupta pe care daca nu o duci pana la final te simti un invins
Viata trebuie traita ca si cum maine nu ai mai putea face nimic

Daca stai si te gandesti mereu la trecutul tau vei realiza
Ca tot ce faci tu este sa stagnezi si sa opresti timpul
Timpul este ca o pasare care trebuie mereu sa zboare
Daca tu crezi ca timpul il vei putea oprii inloc la infinit
Te inseli amarnic pentru ca peste tine se va asterne ani si ani
Iar la sfarsitul vietii tale iti vei pune intrebarea
Ce am facut eu in viata mea?
Ce ar fi trebuit eu sa fac in viata mea si nu am facut
Iar raspunsul este unul singur Nimic ai stat si te-ai gandit la trecut

3 comentarii: