sâmbătă, 3 decembrie 2011

Prietenie destramata

Cand spui prietenie te astepti ca cel pe care il consideri prietenul tau sa iti fie aproape
Sa te ridice atunci cand cazi sa iti spuna ce este bine si ce este rau sa planga cand plangi si sa rada cand razi
Dar de cele mai multe ori nu exsista o prietenie adevarata persoana pe care tu o consideri prietenul tau te va trada
Cand te astepti mai putin iar in mintea ta ies la iveala omie de ganduri te intrebi mereu de ce mise intampla mie?
De ce tocmai cu ea mi-sa intamplat asta, oare nu am cunoscut destul de mult ca sa vad cine este ea cu adevarat?
Prietenul pe care il cauti tu nu va exsista niciodata toti te vor dezamagii odata si odata, toti iti vor strapunge sufletul
Si atunci cand pierzi acea prietenie in sufletul tau apare o rana ce se vindeca foarte greu incepi sa iti pui o intrebare
In cine sa mai am incredere, cine imi poate alina durerea si suferinta din sufletul meu
As vrea sa imi pot cunoaste adevaratii prietenii sa ii pot avea langa mine atunci cand sufletul imi este pustiu si rece
O prietenie destramata este o pierdere imensa pentru sufletul omenesc pentru ca atunci cand ai un prieten.
Fara sa vrei investesti suflet si sentimente in acea persoana iar atunci cand vezi ca ea tea tradat te simti gol
Nu lasati prieteniile voastre sa se destrame prietenii sunt ca un undelemn pentru sufletele care cauta alinare.

4 comentarii:

  1. Prietenie in ziua de azi nu exista ...Iar un prieten adevarat nu te va dezamagi si nici nu te va rani niciodata ...;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt sincer in fata lui Dumnezeu si atat fata de oameni degeaba esti sincer pentru ca in momentul cand esti sincer si le dai oamenilor pe tava sinceritatea ta ei iti arata ca ei sunt cei care te lovesc pe la spate ca niste Lasi.
    Prieten adevarat sunt pentru cine ma cunoaste asa cum sunt si ma accepta asa cum sunt cu calitatile si defectele mele.
    As sustine moralul oricarui om care ar vrea sa vina la mine sa se descarce in fata mea fara sa cer nimic in schimb.
    De tradat nu am tradat pe nimeni insa a exsistat o persoana care considera ca am tradato insa sunt sigur ca Dumnezeu ii va arata acelei persoane ca nu eu am tradato ci oamenii in care a avut el incredere inainte sa ma cunoasca pe mine.
    De mintit am mintit intradevar dar atunci cand am mintit eu mi-am asumat gresala si consider ca odata ce mi-am asumat gresala si sunt constient ca nu o voi mai face niciodata ma poate ierta.
    Nu m-am lepadat de nimeni in fata altora insa am ajutat pe cineva sa se lepede de mine in fata altora.
    Nu mi-a fost niciodata rusine cu nimeni am incercat de fiecare data sa ajut si sa fiu alaturi de persoanele care mi-au cerut ajutorul
    Am fost fidel 100% deatatea ori si nu m-am ales cu nimic decat cu tradari din partea lor.
    Mihai nu sunt eu cel care judeca cei care judeca sunt persoane care ma cunosc prea putin .
    Cum te-ai fi simtit Mihai ca cel pe care il ajuti atunci cand are nevoie de tine esti alaturi de el ii esti sincer de fiecare data sa iti spuna ca tu esti ca un Iuda doar pentru simplu fapt ca nu l-ai salutat o singura data sau doar pentru ca erai prins cu altceva sau pentru ca erai alaturi de niste amici si radeai sa ti-se spuna ca radeai pe seama lui.
    Mihai eu am fost sincer si ti-am raspuns la intrebarile pe care mi-leai pus as vrea si eu sa fii sincer cu mine si sa imi raspunzi sincer la o singura intrebare: Te crezi cu sufletul curat in fata lui Dumnezeu? Nu ma vait draga Mihai pentru ca stiu ca nimeni nu stie prin ce trec eu.
    Tot ce vreau eu acum sa fac este sa arat celor care nu ma cred in stare de nimic vreau sa le arat ca pot sa merg inainte si fara sfaturile sau fara ajutorul lor!

    RăspundețiȘtergere