marți, 13 decembrie 2011

Iubire lasata in trecut

Ma uit la pozele cu tine si nu stiu ce sa cred
oare esti cu adevarat fericita sau doar te prefaci
asa cum faceai si cand erai cu mine
eu te-am iubit cu adevarat pacat ca tu nu ai vazut asta
nu vei stii niciodata cat am suferit eu din vina ta
ti-am oferit toata dragostea pe care ti-o putea oferii cineva
de ce ti-ai batut joc de sentimentele mele?
de ce nu te-ai gandit ce faci atunci cand ai vazut cat de mult tin la tine
ce a fost in mintea ta atunci cand imi spuneai cuvintele alea?!
erai sufletul meu inima mea tot ce aveam mai scump pe lumea asta

Iti mai amintesti cand stateam inpreuna ore in sir si vorbeam
plangeam ca 2 copii si nu ne mai saturam sa vorbim unul cu celalt
imi este dor de acele momente dar au fost momente frumoase doar pentru mine
pentru tine a fost un joc fals stiai ca asa se va termina dar ai asteptat sa ma distrugi
te-am iubit cu adevarat dar tu nu mai meritat sa mai plang nu are rost
nu mai poate fi ce a fost niciodata nu va mai fii
trebuia sa imi ascult prietenii care imi spuneau ca nu esti asa cum te vad
mergi acum , pe drumul tau tu nu mai poti fi a mea
chiar de-ai fost iubirea mea prima si ultima

Un comentariu: