marți, 27 decembrie 2011

Povestea unui inger

In fiecare noapte te vad la geamul meu
in fiecare noapte tu ma veghezi in taina
in fiecare noapte imi doresc ca sufletul tau
sa apartina sufletului meu pentru vejnicie.

Ai intrat in viata mea fara sa imi dau seama
m-ai luat de mana si mi-ai aratat fericirea
o fericire adevarata pura si plina de caludra
ochii tai sunt de o frumusete desavarsita

Inima ta este pazita de cel mai frumos inger
nimeni nu va putea sa iti rupa inima in doua
daca Dumnezeu ar venii pentru o zii pe pamant
i-as cere un singur lucru ca tu sa fi fericita

Fericirea ta pentru mine inseamna o implinire sufleteasca
o implinire care ma face sa ma nasc a doua oara
zambetul tau imi incalzeste inima si sufletul
iar vocea ta este ca un undelemn pentru ranile sufletului meu

2 comentarii: