vineri, 18 mai 2012

Tu esti lumina mea


In ziua cand te-am cunoscut
Eram un suflet pribeag
Lipsit de caldura si viata
Mai invat sa iubesc frumosul
Mai invatat sa te iubesc
Cum nu poate iubii nimeni
Tu esti lumina mea cea calauzitoare
Tu esti lumina ce imi aduce caldura
In suflet in fiecare moment al zilei

Uneori ma intreb daca merit oare
Toata dragostea pe care mio oferi
Esti un inger pe care l-am asteptat
Multa vreme si acum cand ai aparut
Am senzatia ca visez un vis frumos
Ce nu vreau sa se termine niciodata
Tu esti raza mea de soare ce ma face
Sa zambesc si sa uit de toate problemele
Zambetul tau angelic ma face sa ma nasc a doua oara

De cand te-am intalnit pe tine nu mai sunt singur
Am tot ce mi-as fi dorit vreodata de la viata
Fericirea din ochii tai imi dau in fiecare zii
Un strop de bucurie pe care nu l-am avut niciodata
Ii multumesc lui Dumnezeu pentru minunea sufletului meu
Pana sa intri tu in viata mea nu mai credeam in minuni
Dar acum cred cu ardoare pentru ca cea mai mare minune esti tu
Esti minunea sufletului meu iubirea mea alinarea mea fericirea mea
Iti promit ca te voi iubii toata viata la fel de mult ca si acum

2 comentarii:

  1. romanticule ;;) frumoase versuri :X

    RăspundețiȘtergere
  2. waw waw waw geniala poezie foarte romantica iar tu esti un geniu si un talent desavarsit felicitari ... maria magdalena

    RăspundețiȘtergere