sâmbătă, 12 mai 2012

O zii cu tine


O zii cu tine este ca o ploaie senina de vara
Zambetul tau ma face sa plutesc intr-o lume
Unde nimeni sa nu imi poata face nimic rau
O zii cu tine este ca o parte din rai
Raiul pe care nu l-am cunoscut niciodata
Tu esti cel mai frumos lucru pe care l-am primit de la viata

Odata cu venirea ta in viata mea
Viata mea sa schimbat total
Nu mai stiu ce este suferinta datorita tie
Multa lume cauta dragostea adevarata multa vreme
Dar eu te-am gasit si profit de iubirea ta zi de zii
Iubirea noastra devine din zii in zii mai frumoasa

Nu stiu ce mi-as mai putea dorii
Am tot ce imi doresc de la viata
Si totusi daca ar fi sa mai imi doresc ceva
Ar fi un singur lucru poate pentru unii este minor
Dar pentru mine este un lucru special
Sa te am pe tine langa mine pana la sfarsitul vietii mele

Te-am gasit atunci cand sufletul era sfasiat
Tu mi-ai arata ca in lume exsita si suflete pereche
Mi-ai aratat dragostea pe care nu o cunosteam
In fiecare zii ii multumesc lui Dumnezeu pentru ca te am
Si iti promit ca te voi pastra in viata mea pentru totdeauna
Si te voi iubii din zii in zii mai mult pentru ca meriti dragostea mea

2 comentarii: