marți, 1 mai 2012

Iubesc sa te privesc cum dormi


Iubesc sa te privesc atunci cand dormi
Iubesc sa iti privesc fiecare zambet
Iubesc sa iti simt inima batand de bucurie
Oare ce bucurie mai mare poate exsista
Decat sa iti vezi fiinta pe care o iubesti alaturi
Fiecare Te iubesc spus din suflet este o minune

Iubesc fiecare minut petrecut alaturi de tine
As da toata viata mea sa te am alaturi pentru totdeauna
Iubirea pe care tio port este tot ce am eu mai de pret
Iubesc atunci cand imi spui cat de mult ma iubesti
Daca Dumnezeu ar venii pentru o zii pe pamant i-as cere
Doar sa imi ia mie jumatate din viata sa tio pot darui tie

Iubesc fiecare dimineata in prezenta ta iubirea mea
Iubesc parfumul pielii tale care ma face sa renasc
Iubesc fiecare sarut pe care mi-l oferi atunci cand am nevoie
Tu esti tot ce isi poate dorii un barbat langa el esti un dar divin
Vreau sa traiesc tot restul vietii mele alaturi de tine
Pentru ca doar tu stii sa ma iubesti asa cum nu ma iubit nimeni pana acum

2 comentarii:

  1. supeeeeeerba ,supeeeeeeerba esti genial poeziile tale imi plac in mod deosebit ma fac sa plutesc sunt foarte romantice .... maria magdalena

    RăspundețiȘtergere
  2. Framiu framiu ...parca vad ca peste cativa ani o sa te vad un mare scriitor ...;;) si o sa iti cumpar cartile :X:X:X

    RăspundețiȘtergere