vineri, 2 mai 2014

Ganduri

M-am gandit mult la acest mesaj pentru ca nu vreau sa sperii pe nimeni vreau doar sa scriu ce simt .
Uneori in viata noastra apar persoane pe care la inceput nu putem sa le suportam din diferite motive dar odata cu treceerea timpului si odata ce ajungi sa cunosti persoana de langa tine apare atractia acea .
O atractie care ajunge sa devina ca un virus pentru cel care sufera te intrebi mereu de ce nu ma sunat oare ce face acum ?
Este greu sa scriu ce simt acum dar cei care au trecut sau trec prin aceasta stare stiu foarte bine despre ce este vorba
Iubirea este ca un joc pe care nil asumam fiecare diferit nu poti da vina pe cel de langa tine ca nu are aceleasi sentimente pentru tine Iubirea este ca un foc care odata intrat in viata ta iti mistuie tot si te face o veriga slaba.
Fiecare dintre noi suntem slabi in fata persoanei pe care o iubim ne place sa credem ca daca acceptam defecte si calitatile lui sau iei o vom face sa vada ca luptam pentru acea relatie.
Cand eram mic ma visam mereu alaturi de o fata care sa ma iubeasca pentru ce sunt nu pentru cum arat pentru ca frumusetea trupeasca este trecatoare.
Dar oare cati dintre noi mai credem acum asta? Nu de putine ori m-am intrebat ce are el si eu nu am ?
De ce el poate fi fericit cu fata pe care eu o plac iar eu nu pot? Din pacate nu am gasit un raspuns la intrebari dar am gasit o solutie nu stiu cat este de buna dar cu timpul imi voi da seama.
De un singur lucru sunt sigur voi lupta pentru ca persoana la care eu tin sa fie fericita chiar daca nu eu sunt persoana langa care ea este fericita asta este ghinion de nesansa cum spune o foarte buna prietena a mea
Iubirea este acel sentiment care te face sa renunti la tine ca fiinta pentru ca persoana draga tie sa vada sentimentele tale.
M-am intrebat mereu cum arata iubirea adevarata de unde vine cum imi dau seama ca ea este aleasa?Nu va mai jucati oameni buni pentru ca s-ar putea ca persoana de langa voi sa nu aiba nicio vina.
Daca ati gasit iubirea adevarata tine-ti cu dintii de ea pentru ca mai tarziu s-ar putea sa regretati si sa va intrebati de ce nu am facut eu nimic atunci cand o puteam face

3 comentarii: