joi, 15 mai 2014

Departe de tine


Departarea de tine ma facut sa imi pun intrebari
La care nimeni nu stie sa imi dea un raspuns
Imi este dor de zambetul tau care ma aducea la viata
Atunci cand sufletul meu era adormit intr-o tristete
Culoarea ochilor tai ma ajutau sa cred intr-o lume mai buna
O lume in care iubirea si frumosul erau la ele acasa
O lume in care tu mai inclus atunci cand ai intrat in viata mea

Departe de tine si totusi aproape de inima ta
Aproape de sufletul tau,aproape de tine
Atunci cand noaptea vine si nu esti langa mine
Gandurile se indreapta catre tine ca si cum te-ar striga
De ce esti atat de departe de mine?
De ce nu esti aici sa ma strangi in brate
Si sa ma saruti asa cum doar tu stiai sa o faci?

Departarea de tine ma facut sa imi dau seama
Cat de importanta esti tu pentru mine
Si cat de mult iti simt lipsa
Fiecare secunda fara tine viata mea
Nu are niciun sens
Tu imi faci viata mai frumoasa
Pentru ca doar tu esti cel mai frumos lucru din viata mea

Un comentariu:

  1. Trecutul e istorie, viitorul e incert si prezentul e tot ceea ce conteaza...Viata merge inainte indiferent de noi...:)

    RăspundețiȘtergere