miercuri, 5 septembrie 2012

In urma ta



                                                                         
In urma ta ai lasat un suflet
Ce te cauta in fiecare moment
Un suflet ce te iubeste mai mult
Decat iti poti inchipui tu
Un suflet pentru care tu esti tot
Ce a avut si are el mai scump pe lumea asta
Un suflet ce viseaza la zilele cu noi
La momentele incare buzele tale erau aproape
De buzele mele ne iubeam fara sa ne pese de
Ce urma sa ni-se intample inca mai cred ca
Tot ce sa intamplat acum intre noi este doar
Un cosmar ce vreau sa se termine cat mai curand

Daca cineva m-ar intreba ce ai lasat tu in urma
Cred ca mi-ar lua o viata sa pot sa spun tot ce am de spus
Dar inca mai sper ca va venii o zii incare te voi intalnii
Si vom retraii acele clipe minunate acea iubire ce ma legat de tine
Zilele sunt pustii fara tine iubirea mea lacrimi nu mai am de mult
Nu ma mai pot mintii la nesfarsit ca te-am uitat cand in inima mea
Dorul de tine ma usuca pe picioare si imi face viata mai lipsita de sens
Te iubesc pentru ca ai fost si esti persoana langa care ma simteam eu iubit
Se spune ca omul cat traieste in viata lui poate avea intamplari care sa ii
Lase sufletul gol pentru tot restul vietii lui
Asa sa intamplat si acum iubirea mea odata cu despartirea de tine
Inima mea a renuntat sa mai creada in iubirea adevarata traiesc doar din amintiri

Dar acele amintiri sunt legate de tine iubirea mea
Imi doresc ca Dumnezeu sa imi mai dea o sansa
Sa iti mai pot arata incaodata cat de mult te iubesc
Stiu ca pentru tine cuvantul asta Te iubesc spus din gura mea
Nu inseamna nimic pentru ca tu ma consideri un copil
Dar acel copil crede-ma ca te iubeste mai presus decat isi poate iubii viata lui
Mi-as dorii ca intr-o buna zii sa citesti aceste randuri si sa iti dai seama cine
A fost acel copil care te-a iubit mai mult decat si-ar putea imagina cineva vreodata
Acum gata drumul meu e la final am suferit destul tot ce pot sa mai fac acum pentru mine
Este sa ma ridic sa ma sterg si sa o iau pe alt drum fac asta pentru ca tu nu ai vrut
Sa mergem pe acelasi drum pe care mi-l doream eu si poate ca si tu iti doreai asta
Dar nu a fost sa fie tot ce sper acum este sa exsiste cineva in lumea asta care sa ma iubeasca

Tu vei ramane in trecut o fata ce am iubito dar pe care nu a interesato viata mea
Tu vei ramane tot ce am avut eu mai de pret si mai scump pe aceasta lume
Chiar daca inca inima mea iti striga numele zii si noapte chiar daca gandul meu a ramas la tine
Viata mea trebuie sa mearga inainte am facut tot ce a fost omeneste posibil am suferit destul
Dar gata ajunge am plans destul si poate voi mai plange dar cu siguranta nu voi mai plange pentru tine
Sa nu crezi ca imi doresc ce este mai rau pentru tine nu din contra tot ce imi doresc pentru tine este
Ca acel baiat cu care esti acum sa iti ofere tot ce puteam sa iti ofer eu dar tu nu m-ai lasat sa iti ofer
chiar daca in sufletul meu este o rana foarte adanca pot sa mai spun odata pentru todeauna
Ca asa cum te-am iubit pe tine nu cred ca voi mai putea iubii vreodata si ca o parte din sufletul meu
A Ramas la tine si atunci cand tu ai hotarat sa pleci din viata mea ai hotarat sa iei cu tine si sufletul meu
Sa nu uiti niciodata ca a exsistat cineva care te-a iubit si care va pastra in sufletul lui o mica parte din tine
Adio fata draga pacat ca toate sentimentele pe care le port eu pentru tine nu le poti avea si tu pentru mine

Un comentariu: