luni, 17 septembrie 2012

Dimineti cu parfum de iubire


Razele soarelui patrund in camera mea
Ma trezesc zambind gandindu-ma la tine
Am asteptat atat de mult intalnirea cu tine
Incat mise parea ca nimic bun nu mi-se putea intampla
Parfumul tau il simt mai bine ca niciodata
De mult nu m-am simtit atat de fericit in compania ta
Imi doresc ca in fiecare dimineata sa ma trezesc langa tine
Sa iti vad zambetul cristalin care imi alina sufletul
Se spune ca atunci cand iubirea patrunde in viata ta te simti multumit
Si crezi ca persoana pe care tu o iubesti este tot ce iti doresti in viata

Pana sa te cunosc pe tine diminetile erau lipsite de sens
Odata cu venirea ta  viata mea sa schimbat radical
Cat de frumoasa este viata alaturi de tine iubirea mea
Fiecare secunda petrecuta in compania ta
Este ca un moment plin de iubire adevarata
Nu vreau sa te pierd niciodata iubirea mea
Tu ai fost persoana care ma ridicat mereu
Fiecare sarut al tau este special
Pentru ca tu esti speciala si asa vei ramane mereu
Fiecare secunda incare nu te vad ma topesc de dorul tau

Ador zambetul si privirea ta calda
Fiecare gest al tau imi arata frumusetea sufletului tau
Ador diminetile incare ma trezesc si langa tine esti tu
Ador fiecare moment incare imi arati cat de mult ma iubesti
As vrea ca fiecare secunda petrecuta langa tine sa nu se termine niciodata
Pentru ca tu esti fata pe care o iubesc si care ma iubeste neconditionat
Niciodata nu ii voi putea multumii lui Dumnezeu ca mi-a daruit un inger ca tine
Daca Dumnezeu ar venii pe pamant pentru o zii i-as multumii ca te-a creat
Si te-a trimis pe pamant ca sa aduci iubire si fericire in viata mea
Te iubesc din toata inima si din tot sufletul meu iubirea mea

Un comentariu:

  1. superba poezie ... foarte romantica ... frumoase versuri ... iubirea este frumoasa :)

    RăspundețiȘtergere