marți, 14 februarie 2017

Happy valentines day

Pentru ca astazi este o zii speciala pentru cei ce sarbatoresc Valentines day m-am gandit sa scriu cateva impresii
Cunosc persoane care isi doresc cu ardoare sa aibe partenera \partener in aceasta zii speciala si in mintea mea vine o intrebare ce ma macina
De ce doar de valentines day dragobete sau 1 si 8 martie va doriti sa aveti partener stiu ca domnisoarele vor spune
Pentru ca atunci putem spera si noi la un cadou de la baietii din viata noastra .
Da va dau dreptate dar din punctul meu de vedere nu este neaparata nevoie sa fie o zii speciala ca sa iti exprimi sentimentele pentru cel de langa tine.
Pentru ca daca spui un Te iubesc si nu vine din suflet mai bine nu il spui.
Ganditiva sa surprindeti persoana de langa voi in fiecare zii cu ceva special fiti cat mai original si tot ce faceti faceti cu daruire.
Stiu ca unii dintre noi vor spune dar i-am adus cel mai frumos buchet de flori sau i-am spus Te iubesc cand am plecat la job si la intoarcere.
Dar te-ai gandit ca poate ea nu asteapta asta de la tine ? Poate ca vrea cateva momente in care sa fii doar tu si ea sa va priviti in ochi
Si sa faceti lucruri care sa va faca ziua aceea mai speciala.
Dupa parerea mea Valentines day este o zii ca ori care alta si nu spun asta ca nu am o partenera spun asta pentru ca eu vad iubirea altfel
Invatati sa aratati iubirea voastra in fiecare zii daca doriti ca iubirea voastra sa nu se stinga niciodata.
Happy valentines day pentru cei care sarbatoresc aceasta zii  Iubirea invinge totul nu uitati asta!
https://www.youtube.com/watch?v=BS0D9xMXAus

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu