luni, 16 ianuarie 2017

Iubire cu iz de iarna



Merg pe strada inzapezita
Cu gandul ca voi gasii ceva lasat de tine
Fiecare loc strabatut are ceva din tine
Si din iubirea ce ai calcato in picioare atunci cand ai plecat
fara sa te uiti spate.

Ma opresc in fata bancii noastre
Ceva din mine imi spune ca acolo a ramas amintirea iubirii noastre
Lacrimile imi curg pe fata iar gerul de afara imi ingheata fiecare lacrima.

De multe ori m-am intrebat
Oare ce ma facut sa te iubesc atat de mult?
Acum imi dau seama ca am fost pacalit de inocenta si blandetea cuvintelor tale.

Te-am iubit te iubesc si te voi iubii sunt cuvintele ce ma vor urmarii toata viata.
Si totusi ce folos ca te iubesc?
Ce folos mai au lacrimile mele acum?
Sunt un indragostit ce nu a stiut niciodata cui ii daruieste sentimentele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu