miercuri, 5 noiembrie 2014

Miracolul iubirii


Cineva imi spunea candva
Ca atunci cand iubirea
Bate la usa inimii tale
Ea apare ca un miracol
In viata ta un miracol
Pe care il astepti o viata

Miracolul iubirii te face
Sa traiesti altfel viata
Orice obstacol pe care il ai
Atunci cand iubesti treci peste tot
Fiecare zii petrecuta langa persoana iubita
Este ca si o zii petrecuta in gradina raiului

Miracolul iubirii aprinde in inima ta
O flacara care va ramane aprinsa
Atata timp cat exsita iubirea sufletelor
Nu am cunoscut niciodata acest miracol al iubirii
Dar imi place sa imi imaginez ca acel miracol
Va intra si inima mea candva

Astept asta cu toata fiinta mea
Chiar daca uneori viata si tot
Ce ma inconjoara imi arata ca
Acel miracol nu va venii prea curand
As astepta si o mie de vietii pentru
A cunoaste acest miracol al iubirii adevarate

Un comentariu:

  1. Mi se potriveste poezia :D, pot sa spun ca mi sa intamplat sa am parte de miracolul iubirii...:)

    RăspundețiȘtergere