duminică, 23 februarie 2014

Pentru o persoana Speciala

In viata intalnim oameni care  ne schimba viata si ne arata ca doar prin puterile noastre vom putea merge mai departe pe drumul care ne este dat
In viata mea am avut ocazia sa intalnesc oamenii cu suflet de aur oameni care mi-au fost alaturi in cele mai critice momente din viata mea.
Nea  unit aceasi durere pierderea unor personae dragi din viata noastra si tot acest lucru ne-a facut sa intelegem ca trebuie sa fim puternici si ca persoanele care au plecat din viata noastra trbuie sa fie mandre de noi
Unul din oamenii acestia ai fost tu  ai fost langa mine in momentul incare nimeni nu era
Doar noi doi stim cati nervi iti faceai incercand sa ma faci sa realizez ca este momentul  sa ma maturizez
Stiu ca pentru tine am fost si voi ramane mereu un copil dar acel copil acum este dator sa iti arate ca toate sacrificiile tale toti nervii tai nu au fost in zadar
Chiar daca ne despart kilometrii pentru mine nu conteaza asta pentru ca tot tu m-ai invatat ca o prietenie adevarata ramane o prietenie adevarata indifferent unde ne-am afla
Iti multumesc pentru sfaturile tale pentru ca a trebuit sa fi rea cu mine ca sa pot sa realizez unde gresesc si ce trebuie sa fac cu viata mea
Iti multumesc ai ramas langa mine chiar daca stiu ca  ti-a fost foarte greu
Esti si vei ramane mereu prietena mea confidenta mea si cea  de la care am avut si voi avea mereu ceva de invatat.

 Ingerul meu ai fost alaturi de mine mereu
Ma cunosti cel mai bine imi cunosti sufletul
Imi cunosti gandurile asa cum nimeni nu le cunoaste
Iti cer sa ma ocrotesti de orice pericol ce il voi avea
Iti cer sa imi ocrotesti fiecare prieten pe care eu il iubesc
Tu cunosti inima si sufletul meu pentru ca tu ai grija de mine
Ai grija sa imi incalzesti sufletul atunci cand el este trist 
Si parca nimeni nu mi-l poate aduce la viata tu esti stapanul meu
In zilele cand zambesc si simt iubirea tu zambesti odata cu mine

De fiecare data cand am o problema tu esti acela care imi da sfaturile
Esti acela care atunci cand gresesc ma cearta dar ma cearta pentru binele meu
Ai suferit atat de mult pentru greselile facute de mine dar inca mai ai incredere in mine
Inca mai speri ca eu protejatul tau pot sa ajung sa ma descurc singur in viata asta 
Tot ce am realizat de la intrarea ta in viata mea am realizat pentru ca tu m-ai invatat sa lupt
Daca ar fi un lucru pe care l-as face fara sa ma uit in urma ar fi acela sa iti daruiesc tie 
Toata iubirea si protectia pe care si tu mi-o oferi zilnic atunci cand sunt in preajma ta sunt protejat
Sunt protejat pentru ca stiu ca nimic din ce este rau nu mi-sar putea intampla atata timp cat tu esti aici cu mine
M-ai invatzat sa lupt atunci cand nu cunosteam ce este cu adevarat viata mi-ai dat sansa de a vedea dincolo de sufletul meu

Ai intrat in viata mea atunci cand inima mea era strapunsa si ma simteam singur si nimeni nu ma ajuta
Nimeni nu se putea uita dincolo de sufletul meu dar tu cu inima si sufletul tau cald ai putut sa crezi in mine
Ai putut sa imi dai sansa iti dovedesc ca in mine salasluieste un suflet  care cunoaste iubirea in adevarata ei valoare
Daca Dumnezeu ar venii pentru o zii pe pamant i-as cere sa iti stearga fiecare lacrima varsata de tine din vina greselilor mele
Tot ce pot eu sa mai fac acum este sa iti demonstrez ca  te iubesc te-am iubit si te voi iubii pentru tot restul vietii mele
Stiu ca in sufletul tau cel cald si bun exsista unele indoieli ce ma privesc pe mine dar ce pot sa iti spun sigur si ti-o spun cu mana pe inima
Este ca niciodata nu as putea sa faca un rau persoanei care mi-a fost alaturi de mine atata timp persoanei care ma ridicat atunci cand eram cazut
Sunt norocos sa am un inger ca tine un inger care atunci cand eram la pamant el ma ridica si imi dadea motive sa lupt pentru binele meu
Iti promit ca tot ce voi face de acum inainte o voi face pentru linistea ta ingerul meu pentru ca tu sa fi mandra de mine protejatul tau




Un comentariu: