luni, 9 decembrie 2013

Doar o vorba iti mai spun



Mi-a fost dor sa iti vorbesc
Asa cum iti vorbeam candva
Cand totul era al nostru 
Cand iubirea ne inconjura
Cu caldura si liniste
Acum totul e pierdut
Degeaba sper sa te intorci
Degeaba astept in locul
Unde mai lasat atunci

Iti amintesti cand imi spuneai
Ca eu sunt tot universul tau?
Iti amintesti cand ne jucam
Cu iubirea parea un vis
Care acum sa transformat
Intr-un blestem ce nu se termina
Mi-as dorii sa iti vorbesc din nou
Cum iti vorbeam atunci sa te alint
Si sa iti spun te iubesc asa cum stiu doar eu

Ma simt pustiu si fara putere
In mintea mea totul e scrum
Mi-as dorii sa adorm si sa uit
Sa nu ma mai trezesc niciodata
Pentru ca tu nu mai invatat
Sa traiesc fara tine fara dragostea ta
Fara zambetul tau ce imi facea zilele senine
Doar tu ai putea sa aduci din nou
Primavara in inima si sufletul meu
Doar o vorba iti mai spun

Un comentariu: