sâmbătă, 19 ianuarie 2013

Dorinta de iubire


       
Am o dorinta arzatoare de iubire
O iubire pura si lipsita de ura
Asa cum doar cu tine am cunoscuto
O iubire pe care multi ar vrea
Sa o cunoasca dar nu toti stiu
Sa o pretuiasca asa cum merita
Iubirea este ceva ce nu se poate
Spune prin cuvinte dar fiecare din
Noi vrem sa o intalnim in viata noastra

Fiecare om in viata lui este
Cuprins de dorintele sale
Dar nu toti lupta pentru ca
Dorintele lor sa se indeplineasca
Imi doresc sa te am langa mine
In fiecare moment al vietii mele
Pentru ca doar cu tine Iubirea
Adevarata ce se afla in inima mea
Creste pe zii ce trece mai mult

Dorintele pot devenii realitate doar atunci
Cand in sufletele noastre exsista iubire
Fiecare zii de iubire in viata mea este altfel
Pentru ca daca nu ar exsista iubirea
Viata mea nu ar mai avea sens
Atunci cand dorinta cea mai arzatoare sa implinit
Invata sa zambesti din toata inima ta
Pentru ca nu stii niciodata cine se poate indragostii
De zambetul tau iar dragostea adevarata va fi cunoscuta de tine

Un comentariu: