vineri, 18 noiembrie 2011

Singuratate

Ma plimb pe strada pustie sunt singur si te strig dar tu nu ma auzi
atunci cand ai plecat mi-ai promis ca te vei intoarce dar nu ai mai venit
ai plecat si ai lasat in urma ta un suflet trist care inca te mai asteapta
un suflet care spera ca intr-o buna zii te vei intoarce la ce a fost inainte
merg pe acelasi drum pe care mergeam inpreuna ca doi copii tinandu-ne de mana
iar lacrimile nu se mai opresc oare de ce nu m-ai invatat cum sa traiesc fara tine?
poate ca daca m-ai fi invatat acum as fi trecut peste aceasta singuratate mult mai usor


Prietenii ma opresc pe strada si vor sa stie ce se intampla cu mine
tu daca ai fii in locul meu ce le-ai spune?
poate ca le-ai spune ca viata merge mai departe cu sau fara mine
noptile sunt un blestem pentru mine fara tine lacrimi nu mai am
imi este dor de zilele cand erai langa mine si imi spuneai:
ca sunt tot ce nu ai avut niciodata si ca viata langa mine e raiul pe pament
chiar daca a trecut ceva timp de cand ai plecat din viata mea eu te simt ca si cum ai fii langa mine
te astept din nou langa mine Raza mea de lumina!

Un comentariu: