sâmbătă, 19 aprilie 2014

Urare de pascala

In fiecare an cand se sarbatoreste Invierea lui Isus sufletul meu este trist
Pentru ca imi dau seama cat de mult ne iubeste Dumnezeu
Nimeni in afara de Dumnezeu nu si-ar fi trimis propriul fiu la moarte
Pentru pacatele oamenilor pentru ca noi sa ne dam seama cat de importanta
Este viata pe acest panmant
In fiecare noapte de inviere imi dau seama ce bun si mare este Dumnezeu
Pentru ca fara puterea Lui nimic nu s-ar putea infaptui pe aceasta lume
Chiar daca multi oameni confunda Sfintele sarbatori pascale cu un prilej de petrecere
Nu este in totalitate un moment de petrecere este si un prilej de gandire
Care sa ne faca pe noi sa ne gandim la sufletele noastre si la viata pe care noi o avem
In incheiere vreau sa urez prietenilor mei persoanelor care ma cunosc
Fie ca Sarbatoarea invierii Domnului sa va aduca pace si lumina in sufletele voastre
Nu uitati ca in noaptea Sfanta sa va ganditi macar o secunda si la oamenii care
Din pacate nu mai sunt langa noi oamenii pe care i-am iubit
Fie ca sunt frati surori fii fice parintii si chiar prieteni
Un paste Luminat va doresc tuturor

2 comentarii: