marți, 18 februarie 2014

Dragostea legata pe internet



Era o dimineata trista de toamna Stefan un baiat de 17 ani  care pana atunci nu stia ce este aceia dragostea adevarata naviga linistit pe un site de socializare numit Netlog
La un moment dat ochii lui s-au atintit spre o fata care era mai mare ca el cu 1 an si   de care mai tarziu urma sa se indragosteasca ia lasat un comentariu fata bine inteles ia raspuns
Dupa acel schimb de comentarii el si-a luat inima in dinti si ia cerut id-ul de mesenger au vorbit foarte multe zile ore in sir
Ajunsesera sa se cunoasca foarte bine dar niciodata pana in ziua aia fata nu ia spus ce durere avea pe suflet
Intr-o buna zii Stefan  a simtito pe Mihaela trista si ia spus
Ce se intampla cu tine Mihaela te vad tare trista de ce ai ceva pe suflet spune-mi as face orice ca sa iti pot alina durerea
Mihaela ia raspuns: Stefan nu ai cum sa imi alini durerea urmeaza sa plec la tara acolo unde locuieste si fostul meu prieten pe care il iubesc si acum nu stiu ce sa fac vreau sa il uit mia facut prea mult rau
Auzind aceste cuvinte stefan se intrista si ii spune: incearca sa te descarci osa iti faca bine nu iti fie teama sunt aici ca sa te ascult ma doare sa te vad asa de trista
Mihaela a inceput sa ii povesteasca toata povestea ei de dragoste iar stefan era foarte ingandurat orele trceau iar Stefan trebuia sa ajunga la cursuri
Intr-un tarziu Stefan ii spune Mihaelei: Eu trebuie sa plec la scoala am ore si deja sunt in intarziere dar iti promit ca ma voi gandii la tine toata ziua inainte de a incheia discutia cei doi au facut schimb de numere de telefon
Stefan in acea zii nu sa putut concentra deloc la scoala mintea ii statea numai la frumoasa lui amica se gandea la ea ajuns acasa a sunato
Stefan:Buna Mihaela stefan sunt
Mihaela:Buna Stefan ce faci nu ma asteptam sa ma suni atat de repede dar totusi ai facut bine ca m-ai sunat pentru ca vreau sa te anunt ca maine plec la tara
Stefan: Imi pare rau ca pleci la tara sper sa poti  sa treci peste durerea pe care o ai in suflet
Mihaela: Si eu sper acelas lucru mi-a facut bine ca am vorbit cu tine azi chiar aveam nevoie sa imi descarc sufletul la cineva
Stefan: Ma bucur ca am putut sa te ascult si sa sti ca te inteleg perfect eu acum trebuie sa inchid dar iti promit ca ma voi gandii la tine cat vei fi plecata la tara si cu siguranta vom vorbii prin smsuri
Mihaela:Bine Stefan ma bucur ca te-am auzit in seara asta ai grija de tine te pup dulce
Ziua urmatoare Stefan se simtea foarte singur incepuse sa ii fie dor de Mihaela au vorbit aproape tot timpu cat ea a fost la tara
Dupa 3 zile de la convorbirea telefonica Mihaela se intoarce acasa ii da un sms lu stefan spunandu-i ca simte nevoia sa vorbeasca cu el stefan era in acel moment pe net se uita la pozele cu ea ii era foarte dor de ea
Intrand pe internet  Mihaela se bucura foarte tare ca il vede
Mihaela: Buna stefan ma bucur sa te vad nu ma asteptam sa te gasesc pe net ce faci imi era dor de tine
Stefan: Buna mihaela ma bucur ca te vad si mie imi era dor de tine
In aceea seara Stefan si Mihaela au hotarat ca a doua zii sa se intalneasca si asa sa si intamplat ziua urmatoare cei 2 s-au intalnit pentru prima oara era o zii de toamna racoroasa dar celor 2 tineri nu le pasa
A fost dragoste la prima vedere dupa acea intalnire cei doi au hotarat sa incerce sa aibe o relatie care a durat 1 an jumatate timp in care dragostea lor era din ce in ce mai aprinsa
Pana intr-o zii cand Mihaela ii spune lu stefan
Stefan m-am gandit sa plec cateva luni in Spania sa muncesc pentru noi pentru viitorul nostru lui stefan nu prea ia placut aceasta idee dar pentru ca sa nu fie motiv de cearta a acceptat
Dupa plecarea Mihaelei au inceput certurile relatia lor numai era aceeasi dinainte se certau din orice la fiecare convorbire a lor relatia lor se rupea din ce ince mai mult
Dupa 4 luni de stat in Spania Mihaela ajunge acasa iar Stefan spera ca odata cu venirea ei acasa relatia lor va fii din nou  ca inainte de plecarea ei in Spania dar nu a fost asa mihaela  a venit total schimbata de acolo
Intr-o buna zii Mihaela ii spune lu stefan ca de ceva timp se simte din ce in ce mai rau stefan in acel moment se panicheaza si ii spune
Stefan: Nu mai pot sa stau fara sa fac nimic pentru tine trebuie sa mergem inpreuna la doctori sa iti faci niste analize u nu te vezi te stingi pe zii ce trece mai mult Mihaela ma sperii serios
Mihaela: Nu este nimic Stefan osa imi treaca stii tu cum sunt fetele trec si prin momente mai critice din viata lor
Intr-un final vazand ca Stefan tot insista sa mearga la medic cu ea ii spune:
Uite iti promit ca maine ma duc cu tata la un medic imi fac niste analize si te voi anunta rezultatu
Stefan auzind aceste cuvinte se mai linistii
Ziua cand rezultatele analizelor erau gata a venit Stefan foarte nerabdator ii spune
Iubito spune-mi cum sunt analizele nu ai nimic nui asa hai te rog nu ma mai tine atata in suspans spune-mi
Mihaela spune : Sunt insarcinata
Stefan in momentul acela ramane socat si ii spune :Cum adica esti insarcinata cu cine noi doi nu am mai facut dragoste de foarte mult timp nu ai cum sa fi insarcinata iubito tu glumesti nu?
Mihaela ii spune: Stii stefan cat am fost plecata in Spania acolo m-am intalnit cu cel mai bun prieten al tau Tiberiu si am facut dragoste cu el si posibil ca acel copil sa fie copilu lui dar eu te iubesc pe tine
Zilele treceau iar in mintea lui Stefan rasareau o multime de ganduri se astepta sa se desparta in orice moment de Mihaela a luptat pana la capat dar  in luna decembrie Mama lui stefan a murit
Stefan a incercat sa dea de Mihaela dar nu mai dadea niciun semn
Pana in ziua de 6 decembrie cand sora mihaelei il suna pe stefan si ii spune: Stefan Mihaela e la tine
Stefan: Eu de mihaela nu mai stiu de doua saptamani
La 1 saptamana dupa convorbirea celor doi Mihaela il suna pe stefan si il roaga sa se intalneasca cu ea chiar in ziua cand stefan implinea varsta de 18 ani
A doua zii stefan se intalneste cu mihaela la el acasa iar mihaela ii spune
Stii stefan relatia noastra de ceva timp nu mai merge m-am gandit sa ne vedem fiecare de drumul lui am vorbit si cu tiberiu si ma voi muta la el  pentru ca e tatal copilului meu
In acel moment stefan ramane socat de ce  auzise si ii spune
Cum poti sa imi faci asta Mihaela ce inima ai in tine Mihaela sa imi faci asta chiar azi de ziua mea de majoratul meu
Si in timp ce ei doi vorbeau cineva bate la usa era tiberiu care venise la stefan sa o ia pe Mihaela la el acasa
Buna stefan am venit sa o iau pe Mihaela pentru ca de azi inainte este iubita mea si sta la mine acasa
Din acel moment viata lui Stefan parca nu mai avea sens nu ii mai pasa de nimeni si nimic intrase intr-o depresie foarte puternica
Dupa doua luni de la despartirea lor Mihaela vine la stefan  spunandu-i ca daca vrea sa se impace cu el sa recunoasca copilul Stefan a refuzat categoric propunerea lui
iar la cateva saptamani dupa intalnirea asta Mihaela si-a pus 3 prieteni sa vina imbracati in negru la Stefan si sa ii spuna ca ea sa sinucis din cauza lui
Stefan a crezut aceasta minciuna si timp de 5 luni de zile nu sia putut gasii linistea pana intr-o buna zii cand iesind de la Liceu o intalneste pe strada si ii spune
Credeai ca am murit nu am murit esti cel mai prost baiat cu care am stat vreodata nu te-am iubit si nu te voi iubii niciodata
Aici se termina trista si adevarata poveste de dragoste  @Stefan

3 comentarii:

  1. Pur si simplu...am ramas fara cuvinte! De fiecare data cand imi amintesc povestirile tale si acum, cand am citit, imi dau seama tot mai mult ca oamenii sunt rar ceea ce par si ca, invevitabil, ne lovin destinele si de oameni fara suflet... Nu imi e mila, nu te compatimesc! Am invatat ca asta te doboara mai tare, pe propria piele! Iti spun doar sa fii tare, sa nu-ti pierzi speranta si sa ramai acelasi om minunat pe care il stiu si la care tin! :) >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Marina dar vezi tu sunt 7 ani de atunci iar inima mea nu mai poate suporta durerea asta pe care ea a pricinuito:( iti multumesc pentru tot>:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. uofff...:) Trebuie sa inveti sa treci peste durerile trecutului sa il lasi acolo unde este,pentru ca daca nu il lasi iti va tulbura prezentu si niciodata nu vei putea sa fii fericit :). Suferinta,fericirea,necazurile,fac parte din viata noastra si trebuie sa stim sa le gestionam si foarte bine...pentru a nu cadea intr-o extrema urata. Viata merge inainte indiferent de noi,capu sus Stefan :),nu pierzi nimic atunci cand ai cate un hop din fiecare intamplare inveti cate ceva si te formezi tu ca si om :)

    RăspundețiȘtergere