marți, 10 septembrie 2013

Am obosit



Am obosit sa cred in vise desarte
Am obosit sa cred ca maine va fi altfel
Am obosit sa imi ascult inima si sa ma mint
Am obosit sa zambesc chiar daca sufletul meu este gol
Am obosit sa iti spun ca te astept chiar daca tu nu mai vii
Oare in ce sa mai cred cand totul in jurul meu dispare
Oare pe cine sa mai cred cand totul in viata mea e lipsit de sens

Am obosit sa mai ascult oameni pentru ca eu nu sunt ascultat
Am obosit sa cred ca iubirea va venii cand nu ma astept
Am obosit sa ma agat de oameni care mai tarziu imi provoaca rani
Pe care le port cu mine tot timpul
Am obosit sa alerg pe drumuri pe care am mers odata impreuna
Am obosit sa mai cred mai cred in povesti cu final fericit
Am obosit sa te mai caut in locuri incare tu nu ai ce cauta

Am obosit sa mai plang pentru oameni
Pentru ca nimeni nu plange pentru mine
Am obosit sa astept fata ce ma va face fericit
Am obosit sa cred ca tu ma vei vedea vreodata
Am obosit sa simt raceala din inima mea in noptile tarzi
Am obosit sa adorm cu gandul la o iubire ce nu poate fi a mea
Am obosit sa spun te iubesc unei persoane care nu simte nimic pentru mine

Un comentariu:

  1. Daca ai obosit :) odihnestete si dupa ce te-ai odihnit bine iau de la capat pentru ca viata e o lupta pana la final :) si speranta moare o data cu noi :) >:D< nu exista nu pot ci nu vreau :* se poate Stefan multe lucruri numai sa vrem. te pup :*

    RăspundețiȘtergere