joi, 4 octombrie 2012

Mie dor de noi


Departarea de tine mi-a lasat in suflet
O rana pe care nimeni nu o poate vindeca
Oamenii din jurul meu pentru mine sunt niste
Straini ce incearca sa-mi inteleaga suferinta
Dar niciodata nu vor reusi sa faca ce ai putea face tu

Timpul a stat inloc din clipa incare tu ai plecat
Inima mea este strapunsa de o durere nesfarsita
Imi pun mereu aceleasi intrebari dar fara niciun raspuns
Oare de ce a trebuit sa ma indragostesc de tine
Oare de ce nu am ascultat de oamenii din jurul meu

Am incetat demult sa mai cred ca te vei intoarce
Tot ce a ramas viu este iubirea pe care inca tio port
Imi este frica sa mai iubesc cum iubeam atunci
Nu pot sa mai cred intr-o iubire ce nu exsista vreodata
Tot ce pot sa sper este ca tu nu mai uitat

Sunt seri in care dorul de tine imi patrunde in trup
Si imi aduce aminte ca eu inca te mai iubesc
Sunt nppti incare visez la clipele petrecute impreuna
Dar tot ce visez este doar un vis ce nu poate fii real

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu