sâmbătă, 18 februarie 2012

Nicio lacrima

Pana acum am plans dupa tine
Dar acum am inteles ca tu nu ai meritat asta
Esti doar o umbra lasata in sufletul meu ratacit
O umbra ce nu ma lasa sa imi dau seama cu ce am gresit
la plecarea ta ai luat cu tine si sufletul meu ratacuit
De ce asta e tot ce mai ramane sa te intreb de ce tu

Lacrimile tale false m-au facut sa te urasc
M-au facut sa inteleg ce este durerea si cat de mult doare
Nu cer iertare din partea ta cer doar sa imi spui adevarul
Adevarul pe care nu ai avut niciodata curajul sa mi-l spui
Dar niciodata nu este prea tarziu sa spui Te iubesc din inima
dragostea vine in timp si atunci cand vine ramane peste sufletul tau

Iti mai aduci aminte atunci cand am plans din cauza ta
Tu mi-ai spus ca nu crezi in lacrimi de iubire falsa
Si ca tot ce vrei tu de la viata este sa o traiesti la maxim
Eu am plecat si te-am lasat sa iti traiesti viata asa cum ai vrut
De ce vii acum in viat mea cu lacrimi amare pe obraz si imi spui
Ca iti pare rau ca mai lasat fara sa te uiti in spate

Iubirea este pentru cei puternici si valorosi
Ce ai facut tu a fost un gest copilaresc de neinteles
Atunci cand am plecat cu lacrimi in ochi ti-am spus
Vei regreta pentru fiecare lacrima varsata din vina ta,
Vei regreta pentru fiecare cuvant spus de tine ce ma ranit profund
A venit timpul sa intelegi lacrimile varsate de mine in urma ta

2 comentarii: