sâmbătă, 12 noiembrie 2011

Prietenia

Tot timpul ne gandim ce este un prieten adevarat cum arata el cum putem sa ne alegem prietenii
Prietenii adevarati sunt aceia care sunt langa tine te ridica atunci cand esti la pamant, rad impreuna cu tine atunci cand tu esti fericit, plang alaturi de tine atunci cand tu suferi.
Prietenia este ceva frumos si se gaseste foarte greu dar atunci cand o gasesti trebuie sa tii de ea ca si cum ai avea o lumanare aprinsa in mana nu lasa prietenia sa dispara din viata ta
Se spune ca un prieten adevarat va fi mereu langa tine atunci cand te simte langa el nu este nevoie sa ii oferi ceva special tot ce trebuie tu sa ii oferi este dragoste adevarata
Atunci cand o prietenie se destrama te crezi parasit te simti gol pe dinauntru dar fara sa te uiti in jurul tau exsista persoane care si-ar da si viata ca sa aibe un prieten adevarat ca si tine
Atunci cand esti trist si te simti singur gandestete la prietenul din inima ta prietenul sufletului tau.
Prietenia este ca o floare care atunci cand ai grija de ea ea infloreste pe zii ce trece mai mult si iti infrumuseteaza sufletul si inima ta
Nu lasa tristetea sa patrunda in prietenia sufletului tau pentru ca atunci cand ai un prieten adevarat acel prieten va fi Binecuvantat tot restu vietii lui
Un prieten te invatza sa treci peste greutatile vietii un prieten iti da taria si puterea sa mergi mai departe in viata asta care este asa cum este
Prietenia este o comoara care trebuie cautata cu atentie iar atunci cand este gasita trebuie pastrata ca o comoara ne pretuita
Tu prieten drag ce vrei sa imi fii alaturi mereu
Ce stii ce este suferinta si cauti prietenia ca pe ceva nemai intalnit
Vino in inima mea poposeste in viata mea si alunga tristetea din juru meu
Atunci cand sunt singur tu prietene ma veghezi din umbra si imi dai putere
Sa merg mai departe spre un alt drum un drum luminos si curat
Am asteptat de mult sa te intalnesc drag prieten dar asteptarea mea
A luat sfarsit acum cand te-am intalnit am pasit timid catre tine

Catre un necunoscut m-ai indemnat sa iti dau increderea de care aveai nevoie
Ti-am dato iar tu ca un prieten adevarat ce esti mi-ai deschis calea spre o lume de vis
O lume ce pana atunci nu o cunosteam auzisem de ea doar din cartile cu povesti
Atunci cand speranta din mine dispare tu vii mereu si imi spui din umbra
Ridicate sunt aici langa tine drag prieten nu vreau sa te vad la pamant
Nu vreau sa suferi nicand da-mi mana ta sa ti-o strang

Tu prieten drag ai fost langa mine la bine si la rau
La necaz si la bucurie dar niciodata nu am putut sa iti multumesc
Oare merit eu toate astea din partea ta?
Oare merit eu dragostea si prietenia ta?
Cine esti tu? De ce ai aparut atat de tarziu in viata mea?

2 comentarii: