duminică, 2 ianuarie 2011

LACRIMI PENTRU TINE...

E noapte frigul imi patrunde in corp iar lacrimile curg fara incetare. Ma uit in gol si nu vad nimic…poate doar ecoul tau. Nimic nu mai poate fi ce a fost, a fost un vis frumos, un vis din care nu am vrut sa ma trezesc insa inevitabilul s-a produs iar eu ma simt cel mai vinovat. Oare de ce trebuie sa plang ,oare pana cand am sa plang, oare tot ce imi spuneai odata au fost minciuni?

Imi doresc sa adorm in bratele tale sa iti simt mainile tale calde asezate pe trupul meu gol. Lacrimi nu mai am, odata cu plecarea ta ai luat tot ce aveam mai scump in sufletul meu. De ce a trebuit sa iti bati joc de un suflet ratacit care ti-a dat totu pe tava ?

Merg pe strada pe care mergeam amandoi tinandu-ne de mana si dintr-o dat simt ca esti langa mine.

Of iubire iubire, mai trantit la pamant inca odata si am jurat ca nu ma mai leg de tine atat de repede, dar vezi tu inimii nu ii poti dicta, ea stie doar un singur lucru sa iubeasca cu foc si cu patima fara a se gandii daca persoana pe care o iubeste simte acelasi lucru pentru ea .

Stau si ma gandesc oare cu ce am gresit eu ca sa patesc toate astea acum ?

E aproape miezu noptii, lacrimile curg fara incetare si ma uit la pozele cu noi si parca nu imi vine sa cred ca tot ce a fost sa terminat. As vrea sa dau timpul inapoi, sa fim din noi ca doi copii, sa alergam prin parc sa ne tinem de mana si sa ne uitam unul in ochii celuilalt fara sa ne pese de cei din jur.

Te voi iubii mereu, iubirea mea…si voi pastra mereu o amintire vie in sufletul meu cu tine. Ai un loc special in inima mea.

Un comentariu:

  1. Traeste clipa ca cu aia ramai :) mai bine scrii un miliard de povesti de dragoste decat niste fraze triste :) nu ti se potriveste :)

    RăspundețiȘtergere